اگر مبتدی هستید، وردپرس آسان‎ترین بستر برای یادگیری ساختن وب سایت است. در زیر 6 دلیل اصلی وجود دارد که نشان می‎دهد چرا وردپرس بهتر از CMSهای دیگر است:

1- کاربرد آسان

استفاده از بستر وردپرس ساده و راه‎اندازی سریع است. مراحل نصب 5 دقیقه بیتر طول نمی‎کشد و برای نصب و استفاده بیشتر به دانش فنی و برنامه‎نویسی قبلی نیازی نیست. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای موثر با یک رابط وب بصری است. با وردپرس، تک تک کارها بسیار آسان می‎شوند، از جمله: کابرد، فهم، تنظیم، به روزرسانی و مدیریت آسان است.

2- انعطاف پذیری نسبت به طرح‎ها

اگر تمایل داشته باشید به جای نگهداری یک طراحی واحد و پیوسته برای کل وب سایت، می‎توانید از طرح‎های مختلف طراحی در سراسر وب سایت خود استفاده نمایید. پلتفرم وردپرس هزاران مضمون و افزونه دارد که می‎شود از بین آنها بهترین‎ها را برای تجارت خود انتخاب نمایید. بیشتر مضامین وردپرس به خوانندگان شما اجازه می‎دهد وب سایت خود را روی هر دستگاه موبایلی بدون هیچ مشکلی مشاهده کنند. علاوه بر این، یک ویرایشگر پیشرفته دارد که به شما کمک می‎کند محتوای خود را به آسانی قالب بندی نمایید.

3- امنیت پیشرفته

وردپرس همیشه امنیت را در اولویت قرار می‎دهد. اگرچه یک پلتفرم باز است، اما هکرها به راحتی نمی‎توانند آن را نقض کنند. مطمئن باشید وب سایتی که ایجاد می نمایید از هرگونه دسترسی غیرمجاز و سایر فعالیت‎های مرتبط با جرایم اینترنتی در امان خواهد بود. وردپرس پلاگین‎های امنیتی رایگان مختلف و ویژگی‎های پیشرفته محافظت از رمز عبور را به شما ارائه می‎دهد.

4- مدیریت آسان کاربر

در شرکت‎های بزرگتر نیاز به چندین کاربر برای اجرای یک سایت و به روزنگهداری آن است. وردپرس قابلیت چندکاربری دارد و به چندین کاربر امکان کار همزمان در یک وب سایت را می‎دهد. شما می‎توانید نقش‎های مختلفی را به افراد شاغل در سازمان خود اختصاص بدهید.

5- مزایای SEO

وردپرس از نظر سئو بهترین سیستم مدیریت محتوا است و می‎تواند بسیاری از مسائل مربوط به سئو را به آسانی حل نماید. این سیستم عامل ابزارها و افزونه‎های داخلی زیادی را در اختیار شما قرار می‎دهد و به شما کمک می‎کند وب سایت خود را مطابق با دستورالعمل‎های SEO بهینه‎سازی نمایید و رتبه وب سایت خود را در گوگل و سایر موتورهای جستجو بهبود ببخشید.

6- ادغام رسانه‎ های اجتماعی

اگر یک وب سایت تجاری دارید، یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در موفقیت کسب و کار شما دارد. اگر CMS شما از قابلیت ادغام برخوردار نباشد، چالش برانگیز خواهد بود. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید. وردپرس دارای افزونه‎ها و ابزارهای مختلفی است که به شما کمک می‎کند قابلیت مشاهده وب سایت خود را بهبود ببخشید و روند رسانه‎های اجتماعی را بسیار راحت کنید.

به طور خلاصه، وردپرس یک پلتفرم ساده و رایگان با طیف گسترده‎ای از ویژگی‎ها و بسیاری از امکانات سفارشی سازی است. اگر می‎خواهید یک وب سایت جدید برای تجارت خود بسازید یا وب سایت فعلی خود را به سیستم CMS تغییر دهید، به طور قطع باید وردپرس را در نظر بگیرید.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *