برای درک منظور بازاریابان از محتوای SEO، تفکیک این عبارت به اجزای تشکیل دهنده آن مفید است:

“SEO” به بهینه سازی موتور جستجو یا فرآیند بهینه سازی وب سایت گفته می شود تا افراد بتوانند از طریق موتورهای جستجو مانند Google به راحتی آن را پیدا کنند. محتوای SEO هر محتوایی است که با هدف ترافیک موتور جستجو ایجاد می شود.

منظور ما از محتوا هر اطلاعاتی است که در وب وجود دارد و می تواند در وب سایت مصرف شود.

در اینجا یک جستجوی بسیار سریع در مورد آنچه شما باید برای جستجو در محتوای وب خود انجام دهید را برای شما عزیزان می آوریم:

تحقیقات کلید واژه: اگر می خواهید از طریق جستجو ترافیک ایجاد نمایید، بهتر است قبل از شروع به نوشتن کردن، تحقیق درباره کلیدواژه را انجام دهید. به این ترتیب، می توانید روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که مقدار مشخصی از حجم جستجو از قبل برای آنها وجود دارد – به عبارت دیگر، کلمات کلیدی را پیدا کنید که افراد از قبل در مورد آنها اطلاعاتی را جستجو می کنند.

بهینه سازی کلمات کلیدی: بدانید کجا و چگونه می توان از کلمات کلیدی در محتوای خود برای حداکثر جستجو استفاده کرد.

سازماندهی محتوا: محتوای سایت شما باید به روشی منطقی تنظیم شود. این امر نه تنها برای سئو خوب است، بلکه به بازدیدکنندگان سایت شما کمک می کند تا سایر مطالب مرتبط را به راحتی پیدا کنند. ( هر چه مدت بیشتری در سایت شما بمانند، بهتر است.)

ارتقای محتوا: با به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی و ایجاد پیوند به محتوای خود (چه از طریق سایت های داخلی و چه از طریق سایت های خارجی)، قابلیت مشاهده برای محتوای جدید را افزایش دهید.

 

یک کلمه سریع (Quick Word) در مورد اهداف

لازم به یادآوری است که اگر تنها هدف شما از ترافیک، موتورهای جستجو باشد، نتایج شما بی نتیجه خواهد ماند. برای اینکه هم موتورهای جستجو و هم مشتریان بالقوه و بازدیدکنندگان را جلب نمایید، باید ارزش بالاتر و فراتر از بهینه سازی موتور جستجو را ارائه دهید.

در نهایت سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است و به معنای روند بهبود سایت شما برای افزایش بازدید از آن برای جستجوهای مرتبط است. هر چه صفحات شما در نتایج جستجو بیشتر دیده شوند، احتمال جلب توجه و جذب مشتریان احتمالی و موجود به سمت تجارت خود بیشتر است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *