در اینجا برخی از مهمترین ویژگیهایی را بیان می کنیم که باید در یک شرکت هاست جستجو کنید، هنگامی که می خواهید با هاستینگ وردپرس مدیریت شده شروع به کار نمایید:

سهولت جابجایی :

به دنبال یک شرکت هاست باشید که انتقال وب سایت شما به سیستم عامل خود را آسان کند.

پشتیبانی قابل اعتماد مشتری:

ما حتی در صورت خرید ابتدایی ترین بسته هایمان، پشتیبانی به همه مشتریان خود ارائه می دهیم. ما می دانیم که ایجاد اولین وب سایت شما چقدر می تواند دلهره آور باشد، و می خواهیم در آنجا باشیم تا به شما کمک کنیم که در سخت ترین قسمت های فرآیند راهنمای شما باشیم.

تضمین به موقع:

شما به یک وب هاست احتیاج دارید که ضمانت به موقع بالایی را ارائه دهد. وب سایتی که دائماً زمان خرابی را تجربه می کند برای برند شما وحشتناک است و باعث می شود سریعتر از هر چیز، بازدیدکننده خود را از دست دهید. پس، مهم است که یک وب هاست انتخاب کنید که حداقل 99.5٪ تضمین به روز را ارائه دهد.

پشتیبان گیری منظم وب سایت:

اگر اتفاقی برای وب سایت شما بیفتد، به شما آرامش می دهد اگر بدانید که یک وب سایت پشتیبان در انتظار استقرار دارید. به دنبال یک وب هاست باشید که به طور منظم از وب سایت شما نسخه پشتیبان تهیه کند.

دسترسی به تم ها و پلاگین های مناسب:

اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده هاستینگ وردپرس مدیریت شده شما طیف گسترده ای از موضوعات عالی را برای انتخاب و مجموعه ای از افزونه های مفید را که می توانید در وب سایت وردپرس خود نصب کنید به شما می دهد.

اسکن و حذف مالویر:

وردپرس به یکی از هک شده ترین سیستم های مدیریت محتوا معروف است، زیرا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از افراد وب سایت های خود را بدون محافظت ترک می کنند. اطمینان حاصل کنید که هاست وردپرس شما اسکن مالویر و حذف بدافزار را به طور منظم ارائه می دهد.

 چگونه می توانم با هاستینگ وردپرس مدیریت شده شروع کنم؟

وقتی هاستینگ وردپرس مدیریت شده را انتخاب می کنید، مراحل نصب ساده است. در واقع، شرکت ما این کار را برای نصب وردپرس به معنای واقعی کلمه با یک کلیک بسیار آسان می کند! و اگر اصلاً مشکلی دارید، می توانید با تیم پشتیبانی مشتری ما تماس بگیرید و ما شما را در این روند راهنمایی خواهیم کرد.

 جمع بندی

هنگام ایجاد وب سایت، تصمیمات کمی وجود دارد که برای موفقیت وب سایت شما بسیار مهمتر از انتخاب وب هاستینگ باشد. وب هاست شما تعیین می کند که سرعت بارگیری وب سایت شما و ایجاد و نگهداری وب سایت شما چقدر آسان است. گزینه های هاستینگ زیادی برای وب سایت شما وجود دارد، اما اگر می خواهید وب سایت خود را به صورت بهینه و با تلاش بسیار کم حفظ کنید، به هاستینگ وردپرس مدیریت شده نیاز دارید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *